Prijs | € 33,75 |
Uitverkocht
Paperback | September 2013 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- R. van Midde, Rik van Midde, J. van Baardwijk, C. Bakker, G. de Jongh, P. Ketelaars, J. Oude Lansink
- Uitgever
- Edu'Actief
- ISBN
- 9789037210835
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- September 2013
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
Beschrijving
In het boek Inleiding op marktonderzoek komen verschillende onderwerpen aan bod zoals marktonderzoek, brancheonderzoek, klantenanalyse, concurrentieanalyse, prijsanalyse, klanttevredenheidsonderzoek, marktonderzoeksmethoden, marktonderzoeksproces, enquête, exportmarktonderzoek en trends.
Inleiding op marktonderzoek kan gebruikt worden binnen de opleidingen:
- Commercieel medewerker
- Junior accountmanager
- Vestigingsmanager groothandel
- Assistent-manager internationale handel.
Inleiding op marktonderzoek is een bronnenboek bestemd voor het eerste leerjaar en wordt geleverd met een licentie. Deze licentie geeft u 1 jaar toegang tot de ondersteunende website www.scoren.info waar u extra lesmateriaal vindt.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- R. van Midde, Rik van Midde, J. van Baardwijk, C. Bakker, G. de Jongh, P. Ketelaars, J. Oude Lansink
- Uitgever
- Edu'Actief
- ISBN
- 9789037210835
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- September 2013
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig